Nuffnang Ads

Friday 21 September 2012

Mengesan KANSER setelah pakai Pad Herba AVAIL....

Entry ni saya tuliskan sebagai perkongsian kepada kaum Hawa....Dulu ada seorang pelanggan akak saya yang telah mencuba pakai Pad Herba Avail....

Selang beberapa hari beliau pakai, beliau datang kepada akak saya dan mengadu bahawa beliau terasa panas dan gatal setelah memakai Pad Herba ini....Akak saya pun terangkan bahawa mungkin kesan awal yang beliau mesti alami kerana Herba di dalam Pad tersebut sedang bertindak untuk merawat segala jenis Masalah Sakit Puan dalam badan dek kerana sudah terlalu lama beliau memakai Tuala Wanita yang diperbuat daripada Recycle Paper seperti yang berada dalam pasaran.....

Asalnya wanita tersebut bersetuju tetapi masih tidak berpuas hati kerana bimbang terdapat kesan yang buruk atau negatif akibat daripada pemakaian Pad Herba tersebut.....

Beliau bercadang untuk meminta nasihat Pakar/Doktor, akak saya pun tanpa menerangkan dengan lebih lanjut terus menggalakkan beliau untuk pergi mendapatkan nasihat Pakar tersebut....(Dalam hati akak saya kata risau juga, sebab takut jadi apa-apa pada pelanggannya itu).

Setelah mendapatkan rawatan dan nasihat Pakar, wanita itu mengatakan bahawa Pakar tersebut mengesahkan bahawa beliau mempunyai tanda-tanda awal untuk menghidap sejenis Kanser (saya tak sure Kanser apa)....

Wanita itu mengatakan bahawa beliau bersyukur kerana dapat mengesan Kanser tersebut setelah memakai Pad Herba AVAIL ini...

Ini kerana, kebanyakan kes Kanser yang berlaku selalunya hanya atau akan dapat dikesan setelah ia masuk ke tahap 4/Kronik/Kritikal....Betul tak saya kata?....

Jadi, bila dapat dikesan pada tahap awal, selalunya terdapat langkah-langkah berjaga bagi menghalang sesuatu Kanser untuk terus merebak dan seterusnya masuk ke tahap yang lebih Kronik yang selalunya jarang untuk boleh diubati mahupun dirawat.....

Harap perkongsian ini, memberi manfaat dan ilmu yang berguna sesama kita....Sebarang Komen/Cadangan mahupun sebarang Pesanan, sila Call/SMS/Email admin...TQ

Wassalam...

Call/SMS 013 356 6177

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...